Inschrijving zomerkamp 2022

Beste ouders

Kijken jullie kids er ook al naar uit? Wij alvast wel !! Ook ons zomerkamp gaat opnieuw door! Hieronder alle praktische gegevens voor het zomerkamp van 2022

Plaats: Hogeweg 135, 9000 Gent

Periode: Dinsdag 16/08/2022 tot en met vrijdag 19/08/2022

Opvang: Vanaf 8.00 en na de activiteiten tot 17.00

Start en einde van de activiteiten: ’s morgens om 9.00 en we stoppen ’s middags rond 16.00

Kostprijs: 80 EUR voor Gandaleden en 88 EUR voor niet-leden. In deze prijs zijn inbegrepen: elke dag een 4- uurtje, 1 warme maaltijd op vrijdag en al de alternatieve activiteiten.

Net als alle andere jaren hebben we een erkenning van Stad Gent gekregen om attesten af te leveren zodat u de kostprijs van het kamp fiscaal in mindering kan brengen bij uw belastingaangifte. Bovendien kan u bij sommige ziekenfondsen genieten van een tussenkomst bij deelname aan een meerdaags sportkamp.

Wat meebrengen: Een koekje/fruit en drankje voor in de pauze ‘s morgens, lunchpakket (behalve op vrijdag), reservekledij en regenkledij.

Bij wie inschrijven: Inschrijven kan via Twizitt. Ganda leden krijgen eerste mogelijkheid om in te schrijven. Vanaf 05/03/2022 kunnen niet-leden inschrijven. Voor niet-leden deze link kan je terugvinden op onze website gandakorfballers.be (bij info zomerkamp en doorklikken op de link) Daar kan je een inschrijvingsformulier invullen. Uw inschrijving is pas definitief na ontvangen van betaling.

INSCHRIJVEN VOOR DIT KAMP IS NIET MEER MOGELIJK!

Voor verdere vragen kan u terecht bij Dominique. Inschrijven kan tot en met vrijdag 3/04/2020.

Let op !! We kunnen max 90 kinderen toelaten, dus zorg ervoor dat je tijdig inschrijft !!

Betaling: Gebeurt alleen per overschrijving op volgend rekeningnummer: BE79 8906 3418 6233.

Wie mag deelnemen: Alle jeugdleden van U5  tot en met U15, (vanaf geboortejaar 2018) maar ook vriendjes, vriendinnetjes, broers en zussen.

Oproep: Kan je tijdens het sportkamp zelf een handje komen helpen, laat het dan weten aan  Dominique

Hopelijk mogen we heel wat inschrijvingen noteren en kunnen we er een super week van maken!

De jeugdwerking