Clubcard

Wat je hoeft te weten over ons kassasysteem!

Betaalmogelijkheden in de kantine

1. Cash
    Ondanks alle nieuwe mogelijkheden, kan je nog steeds contant betalen.
  2. Payconiq
    Voorlopig beschikbaar via Patricia’s gsm, hopelijk snel via QR-code.
  3. Clubcard
    Je eigen betaalkaart van Ganda KC waarmee je razendsnel kanbetalen aan de kassa. Bestellen, kaartje op de paslezer en klaar.

Wil je ook een clubcard? Vraag er eentje aan in de kantine of mail naar gandakorfbalclub@gmail.com met vermelding van je naam en het e-mailadres waaraan de kaart mag gekoppeld worden.

Bij verlies kunnen we het tegoed zo overboeken naar een nieuwe kaart.

Smartphone met de app

De clubcard kan je koppelen aan een app Ganda KC!

Op de kassa staat een QR-code waarmee je opnieuw heel snel kan betalen door op de knop “Betaal mobiel” te klikken. Het bedrag op de clubcard en de app zijn altijd gelijk.

Eenvoudig zelf te installeren door KNIP in de App Store of Play Store op te zoeken. Volg de instructies en klaar.

Handleiding ook te vinden via het document op onze FB- pagina, op de website en in de kantine.

Belangrijk! Jetons, bonnetjes en poef verdwijnen

Clubcard opladen aan de kassa

De clubcard kan je voorlopig enkel opladen in de kantine. Heb je de app al geïnstalleerd, bekijk dan ook het deel “Clubcard Opladen Waar Je Ook Bent”

Opladen met cash geld

Geef contant geld aan de kantinier en die plaatst het geld op jouw clubcard. Het bedrag verschijnt daarna ook op de app.

Opladen met bancontact

Laat de kantinier weten hoeveel er op het kaartje mag. Het gevraagdebedrag wordt naar de betaalterminal doorgestuurd. Het bedrag verschijnt daarna ook op de app.

Tips & tricks

• Je kaartje opladen aan de kassa doe je best niet tijdens de rust of meteen na een Het is meestal druk dan en vertraagt de kantinewerking. Opladen via de app kan altijd en overal, de transactiekosten hiervoor betaalt de club!
  • Wil je om één of andere reden niet meer met de clubcard werken? Via de kassa kan je cash het tegoed opvragen. Geef dan wel je clubcard terug aan de kantinier.
  • Clubcard kwijt? Geen probleem. Je kan via de app je account tijdelijk blokkeren (Rekening / Icoontje instellingen / Account blokkeren) en daarna mailen naar gandakorfbalclub@gmail.com. Enkel mailen kan. Je kan mits betaling van 5 euro een nieuw kaartje krijgen waarop jouw tegoed kan overgeboekt worden.

Clubcard opladen waar je ook bent

Je hebt al een clubcard ontvangen en de app geïnstalleerd?

Je kan de clubcard niet alleen opladen via de kassa, maar ook van om het even waar via de app of online!

Via de app

• Klik op ‘Rekeningen’ na het openen van de
  • Beweeg het bolletje naar boven om het bedrag te bepalen dat je wil opladen
  • Corrigeer eventueel door het juiste bedrag in te tikken
  • Klik op het Bancontact icoon (of Mastercard of Visa indien gewenst)
  • Klik op ‘Open in Bancontact-app’ om via Payconiq te betalen
  • Andere mogelijkheid : de gegevens van je bankkaart manueel invoeren

BELANGRIJK : Er zijn geen transactiekosten voor deze manier van opwaarderen.

• Ga naar kniponline.nl (let er op dat het “nl” is)
  • Voer het emailadres en het password in dat je instelde bijinstallatie van de app of registreer je indien je geen smartphone gebruiker bent
  • Je komt terecht op de hoofdpagina en klikt op de knop opwaarderen
  • Opnieuw krijg je de mogelijkheden Bancontact, Mastercard en Visa en kan je op een eenvoudige manier betalen en jouw clubcard opladen.