Gekwetst of ongeval?

Wat doen bij een blessure of ongeval?
Wanneer ben ik verzekerd?

Door aan te sluiten bij de KBKB (= door aan te sluiten bij Ganda als speler, recreant of adherent) ben je, via de KBKB, bij Arena verzekerd voor lichamelijke ongevallen en burgerlijke aansprakelijkheid, zie ook  lid worden.

Wat moet ik doen bij een ongeval tijdens een training, een wedstrijd of een clubactiviteit?

Vraag aan je begeleider of aan de clubsecretaris een ingevuld en ondertekend/afgestempeld formulier en vervolledig het. Je mag alles zelf naar de verzekeraar sturen

OF

Download het formulier, vul het in en laat het achteraf door de clubsecretaris ondertekenen.
De clubsecretaris zal alles naar de verzekeraar sturen, maar je mag het ook zelf doen

• Vraag de dokter onmiddellijk om een verslag (ev. na te sturen) want de verzekering kan daar naar vragen en het is moeilijker om de dokter daar achteraf te moeten voor contacteren
  • Als je een ongevaldossier bij Arena hebt maar niet onmiddellijk afsluit, maak dan een verslag van wat er allemaal in tussentijd wel of niet gebeurt (neem best telefonisch contact op met Arena om zeker te zijn wat men precies wil)