Livestreams

Onze club voorziet haar supporters sinds 2021 van livestreams van onze indoor thuiswedstrijden. Dit staat echter nog niet volledig op punt en vormt een lang proces dat we regelmatig evalueren en bijsturen.

We zijn al blij dat we onze supporters deze livestreams met realtime tijdsindicatie en scorebord kunnen aanbieden zodat zij van thuis uit optimaal kunnen volgen.

Waar kan je volgen?

De livestreams kan je vinden op ons YouTubekanaal. Klik op onderstaande knop om ons kanaal te ontdekken.

Wanneer en welke wedstrijden streamen we?

Voorlopig worden alleen thuiswedstrijden van het zaalseizoen gefilmd. Het gaat hierbij om zowel jeugd- als seniorenwedstrijden. Welke ploegen concreet gefilmd zullen worden, communiceren we op voorhand op onze website en op ons kanaal.