Paaskamp 2023

Ons paassportkamp gaat opnieuw door! Kijken jullie kids er ook al naar uit? Wij alvast wel !! Hieronder alle praktische gegevens voor het paaskamp van 2023

PlaatsHogeweg 135, 9000 Gent
PeriodeDinsdag 11/04/2023 tot en met vrijdag 14/04/2023
DagindelingStart om 09:00 – opvang vanaf 8:00
Einde om 16:00 – opvang tot 17:00
Kostprijs*€80 – Gandaleden
€90 – niet-leden

*In deze prijs zijn inbegrepen: elke dag een 4- uurtje, 1 warme maaltijd op vrijdag (spaghetti) en al de alternatieve activiteiten.

Net als alle andere jaren hebben we een erkenning van Stad Gent gekregen om attesten door te geven aan FOD Belastingen, zodat u de kostprijs van het kamp fiscaal in mindering kan brengen bij uw belastingaangifte. Bovendien kan u bij sommige ziekenfondsen genieten van een tussenkomst bij deelname aan een meerdaags sportkamp.

Wat breng je mee?

Een koekje/fruit en drankje voor in de pauze ‘s morgens, lunchpakket (behalve op vrijdag), reservekledij en regenkledij.

Hoe inschrijven?

Inschrijven kan via Twizitt. Ganda leden krijgen eerste mogelijkheid om in te schrijven. Vanaf 12/01/2023 kunnen niet-leden inschrijven. Voor niet-leden, de link kan je terugvinden op onze website gandakorfbal.be (Nieuws > Paaskamp 2023 en doorklikken op de onderstaande knop). Daar zal je vanaf dan een inschrijvingsformulier kunnen invullen.

Opgelet! Uw inschrijving is pas definitief na ontvangen van betaling op volgend rekeningnummer: BE49734062154171.

Voor verdere vragen kan u terecht bij Dominique.
Inschrijven kan tot en met vrijdag 3/04/2023, tenzij vroeger volzet.
Let op !! We kunnen max 90 kinderen toelaten, dus zorg ervoor dat je tijdig inschrijft !!

Wie mag deelnemen?

Alle jeugdleden van U5  tot en met U15, (vanaf geboortejaar 2019) maar ook vriendjes, vriendinnetjes, broers en zussen.

Oproep: Kan je tijdens het sportkamp zelf een handje komen helpen, laat het dan weten aan  Dominique!

Hopelijk mogen we heel wat inschrijvingen noteren en kunnen we er een super week van maken!

De jeugdwerking