Tussen 2 palen tornooi 2023

Om het seizoen af te sluiten maken we op 1 juli nog een laatste keer de afspraak op onze club! We organiseren een tussen 2 palen tornooi voor iedereen vanaf U13. Voor de kleine jeugd voorzien we een andere activiteit.

Iedereen is welkom vanaf 09u45, tornooi start om 10u00.
Einde hangt af van aantal inschrijvingen.

Kleine jeugd

Dit zal een mini tussen 2 palen toernooi zijn voor de grootsten (U11) en een alternatieve activiteit voor de kleinsten. Hierbij is het inschrijven per deelnemer.

Deze activiteit start om 16u.

Praktisch

Elk duo vanaf U13 betaalt 10 euro inschrijvingsgeld, hiervoor krijgen de twee spelers elk een broodje en een frisdrank.

Iedereen (sporters, supporters en ouders) kan zich inschrijven voor het avondeten (rond 18u) op de club achteraf. We voorzien stoverij, balletjes in tomatensaus of een vegetarische vol-au-vent (met frietjes en rauwkost).

> Inschrijven is verplicht voor beide activiteiten en kan t.e.m. 25/06