Inschrijving rommelmarkt 2024 (VOLZET)

De terreinen van Ganda Korfbalclub liggen vlakbij het centrum van Sint-Amandsberg, waar jaarlijks de mei-markt, een dorpsfeest, wordt gehouden. Sinds 1992 sloot Ganda zich hierbij aan en organiseerde de club voor het eerst het “Gandaweekend”. Sindsdien is het “Gandaweekend” gekend bij leden en sympathisanten als een weekend vol plezier, korfbal en eten en drinken. Tijdens dit weekend vindt op zaterdag steeds een rommelmarkt plaats.

De rommelmarkt van 2024 zal doorgaan op zaterdag 4 mei 2024 van 08u00 tot 17u00 op de wedstrijdvelden van Ganda Korfbalclub aan de Hogeweg 135 te Gent (Sint-Amandsberg). Er is doorlopend eten en drinken verkrijgbaar.

Inschrijven

Wat begon in 1992 als een kleine rommelmarkt, groeide jaren later uit tot een gekende en zeer succesvolle rommelmarkt. Gezien het succes – zowel bij standhouders als bij bezoekers – zien we ons verplicht om zoals vorige jaren met inschrijvingen te werken. Door onze nieuwe kunstgrasvelden is de beschikbare ruimte verkleind tot 150 plaatsen. Wie er bij wil zijn, schrijft zich dus best zo snel mogelijk in!

Wens je nog meer info of heb je vragen? Via onderstaande knop hopen we je alle nodige informatie te kunnen bezorgen.